/ Allmänt /

Skridskor

Hej på er!! Idag gick jag och Alex upp relativt tidigt, omkring 9-10. Vi åt frukost lite snabbt och jag slängde mig in i duschen och fixade mig. Sen åkte vi till svandammen, jag mamma och Filip för att träffa mammas kompis och hennes son. När vi kom dit började Filip och den andra pojken åka skridskor, men mamma och jag turades om med att hålla i Filip eftersom han är så liten (3år) och inte riktigt hittat balansen på skridskorna ännu. 
 
Sen kom Kasia så vi gick runt i stan och fotograferade lite allt möjligt, men mest ån som går genom staden. Bilderna kommer imorgon. 
Sen följde hon med mig hem och vi hade det riktigt mysigt, pratade och tittade på videos. Älskar när man har sånna vänner som man känner att man inte alltid behöver ha något att göra utan att det ändå kan vara kul att bara umgås! Nu tänkte jag sova, så godnatt på er!
 
 
 
 
 
#1 / / Sarah:

Va kul o åka skridskor :)

Svar: Jaaa han var riktigt nöjd!! :D
Emma