/ Allmänt /

Sammanfattning i bilder + text

Hej på er! Guud vilken dålig uppdatering det har varit på bloggen i en vecka nu, har inte kommit upp ett inlägg på hur länge som helst! Jag har saknat det faktiskt, och varit lite pressad så därför kör jag igång nu igen. 
 
För att ni ska få en snabb liten uppdatering så kör vi med massa bilder!! Har såklart inte fotat allt men lite iaf :)
 
 Här har vi granen som vi satte upp hos mamma! 
 
 Elin fick en ny lampa av pappa där man kan ställa in olika färger, här är dom färgerna man kan välja mellan.
 
 
 
Pappa gjorde en jättegod maträtt! Det är kycklingfilé, bacon, tomat, matlagningsgrädde, köttbuljong, salt och peppar. Tror det var allt.
 
Igår var vi hemma hos gammelfarfar och gammelfarmor och firade jul med pappas släkt. Jag fick pengar och en tröja som jag kan visa när jag firat som mamma också :) Det jag älskar med att fira julen är att träffa släkten igen och tillbringa tid med dom, äta julbord och se hur glada alla blir över deras julklappar. Jag vet också att alla inte får uppleva det som jag beskrev vilket är så himla orättvisst! 
 
Nu tänkte jag hoppa in i duschen så mitt hår hinner luft torka innan jag går och lägger mig :*