/ Allmänt /

Mina julklappar

Här kommer ett väldigt sent inlägg om mina julklappar, men bättre sent än aldrig! Håller ni inte med? ;)
 
 
Det ovan är det jag fick av pappa. Jag fick en ansiktsbehandling på må gott huset där dom anpassar det efter min hudtyp, ett eos, en tangle teezer, liten hårspray från H&M, en super duper bra mascara och en jättebra hårolja!! Jag fick också en liten peng :)
Jag är super nöjd med allt!! Av släkten på pappas sida fick jag pengar och en fin vit tröja.
 
Det nedan fick jag av mamma och släkten på hennes sida. 
Det jag fick av mamma är brun utan sol, skrubbhandskar, ett par lyxigare sockor (finns inte med på bilden), det där kitet med axe, trosor och pengar :) 
 
Det här plus ett torrshampo fick jag av morfar och hans fru! :D 
 
Som sagt så är jag jättenöjd med alla julklappar och jag nämnde inte vad jag fick utav alla i släkten utan bara det jag hade bild på osv.