/ Allmänt /

Matte plugg

Hej på er! Idag har tiden gått så himla fort i skolan, men så himla långsamt här hemma!! På Onsdagar har vi ju som jag har berättat bara roliga ämnen! Vi inleder dagen med idrott, fortsätter sen med media och idag hade vi ca 1 timma och 50 min rast för att vi blev klara tidigt. Sen slutar skoldagen med psykologi som jag älskar! Just nu håller vi på och pratar om sömn och stress. Helt otroligt vad sömn påverkar så mycket!! Tänkte gå och lägga mig ganska tidigt idag och inte ligga och hålla på med mobilen så länge. 
 
Jag har även pluggat lite matte idag eftersom vi har ett matteprov på Fredag... Jag känner mig ganska säker ändå, kan inte allt men det lilla jag har kvar verkar inte vara allt för svårt. Jag får plugga lite imorgon också och kanske stanna kvar på extra matten, vi får se :) Hur som helst så ska jag gå och lägga mig nu, hörs imorgon :*
 
 
#1 / / CAMILLAESI:

Lycka till på provet :-D Förstår känslan innan matteprov..

Svar: Åh tack så mycket!! JAAA Paniken och stressen är stor!
Emma