/ Allmänt /

favorit mat

Hejsan hejsan! Klockan är ganska mycket just nu, ca 22.40 så tänkte slänga in ett snabbt blogg inlägg innan jag somnar! Jag gick ju och la mig tidigt igår kväll och gud vilken härlig känsla det var att vakna imorse utvilad och pigg. Sen att man inte ville gå upp ur sängen är en annan femma ;)
 
Idag har jag pluggat lite matte på det jag inte hann göra igår, känner mig ganska förbredd på provet :) 
Imorgon åker jag till mamma, har saknar henne super mycket! Så jag har packat mina saker som jag ska ha med :)
 
Maten idag blev en av mina favoriträtter.... Friterad kyckling med grill chips, majs och sweet chilisås!! Inte det nyttigaste alternativet... MEN gott!! 
 
 (Inlägget skulle kommit ut igår kväll men internet ville inte fungera då)
 
#1 / / Sarah:

De e riktigt gott me friterad kyckling :)

Svar: Jaa och tyvärr väldigt onyttigt xD Men det stoppar inte mig inte ;)
Emma