/ Allmänt /

Tjejmys

 
 Det blev tjejkväll igår, det blev jag, Jojjo och Izza. Felle skulle träffa hennes kille men ikväll ska vi alla fyra ut och äta tillsammans, ska bli super mysigt! Men innan det ska jag och Alex ut och springa lite, kom dock på att mina gympaskor ligger i skolan.. Får kolla om jag kan ha mammas, men dom är nog lite stora. Anyhow ska ja träna :)
 
Igår slutade jag ju extremt tidigt, redan klockan 11.25 så jag och Jojjo gick hem till hennes mormor och städade där vi åt lite mat också. Vi såg förresten vår insändare sitta där på hennes kylskåp
 
Imorse när vi vakna hade mamma bakat bröd så vi fick ny gjort och gott bröd till frukost :)
 
 
 
#1 / / Mirjam Wallmark:

Åh vad gott med nybakt bröd!

Svar: Jaa väldigt lyxigt :)
Emma

#2 / / josephine Asplund:

Hoppas du får en fin dag & lycka till med bloggen!
Kram <3

Svar: Åh tack snälla! <3
Emma

#3 / / Sandra':

Älskar nybakat bröd :D det är så gott. och hoppas ni får en trevlig kväll idag när ni går ut och äter vad ska ni äta för något gott :)?

tack gullis =)

Svar: Åh tack!! Det blev en hemma kväll med hamburgare och runda potatis pommes istället, men var också sjukt gott :D
Emma

#4 / / Frida:

Åh vad gott! Ha en fin dag! Kram

Svar: Jaa, tack snälla desamma! :D Kramis
Emma

#5 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som en riktigt härlig dag :)

Svar: Jaa det var det verkligen :D
Emma

#6 / / Sarah:

Va mysigt me tjejkväll :)

Svar: Jaa super mysigt!
Emma

#7 / / Mirre:

Så spontant och härligt allt låter =D. Hur gamal är er labbe förresten?, tokfin

Mums med nybakat bröd

Svar: Jaa vi är väldigt spontana när det gäller att hitta på saker! :D
Hon fyller 8 i sommar, åhh hon tackar så vänligt :D

Jaa super gott!
Emma