/ Allmänt /

Tjejkväll!

Hej på er! Som ni såg igår så hann jag inte uppdatera något då min dag var väldigt stressig fram tills kvällen. Åkte och handlade med mamma och David, vi åkte och fikade, när jag kom hem så städade jag mitt rum och toaletten och sen vid 19 så träffade jag Felle, Izza och Jojjo. 
 
Alla vi 4 har inte varit tillsammans på hur länge som helst så det var verkligen jättemysigt att få träffa dom igen och vi hade så mycket att prata om!! Vi missade Mello men vi hade så mycket annat att göra istället! Får väl kolla på reprisen ikväll :) 
 
Juste hörrni! Jag fick en ny telfon av David (mammas kille) igår också!! Jag fick en Iphone 5s heeelt gratis av honom då hans son inte använder den så ofta. Hur snällt var inte det?! Jag som verkligen behövde en ny telfon också :D
 
Här kommer bilder ifrån tjejkvällen :)
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Karro och King :):

Kul med ny mobil och gokväll men huur kan man missa mello :P

Svar: Hahaha jaa! Jaadu hahaha kan ju säga att jag gick runt med lite ångest när klockan slog 20.00 och jag inte var hemma ;)
Emma

#2 / / Sandra':

men tack vad gullig du är :)
så kul med en ny telefon vad snällt :)

Svar: Åhhh! <3Jaa väldigt generöst! :D
Emma

#3 / / MALIN:

Mysigt med tjejkväll! Kram

Svar: Jaa väldigt mysigt :D
Emma

#4 / / VERONICA - fashionblog:

Åh vad underbart! Gud så härligt!! :) Kramar!

Svar: Jaa väldigt härligt :D Kramis!
Emma

#5 / / Sarah:

Mysigt me tjejkväll :)

Svar: Jaa super mysigt :)
Emma

#6 / / N:

Vad mysigt!

Svar: Jaa jättemysigt! :D
Emma