/ Allmänt /

Skrev till tidningen

 
Hej på er! Idag hade jag muntlig engelska redovisning och det gick verkligen hur dåligt som helst! Det kändes som att jag mumlade mig igenom presentationen och inte hade någon koll på vad jag egentligen snackade om.. Men sånna dagar kan man ju ha ibland, tur att min engelska lärare vet att jag kan bättre!! Hur som helst ska jag inte hålla på o tänka tillbaka på det längre. Nu återstår psykologin imorgon! Det känns som att jag kan det och det väldigt lätta ämnen, sömn, stress och kriser. Allting är så logiskt man behöver bara tänka lite.
 
 
En väldigt rolig sak hände idag då jag och 3 av mina kompisar skickade in ett medborgarförslag till kommunen igår om att vi vill ha mindre klasser! Vi skickade även in en insändare till våran lokala tidning som då svarade och bad om bilder på oss som hon kunde ha med i tidningen/webben! Jag lovar att länka eller lägga upp en bild när insändaren publiceras :) Så vi hade en liten photoshoot på lunchrasten ;)
Inte bilden ovan som vi skickade in!
#1 / / Sarah:

Tråkigt att de kändes dåligt :/

Svar: Ja men dagens prov gick superbra :D
Emma

#2 / / N:

Det gick säkert bättre än vad du tror!

Svar: Tack vännen :D
Emma

#3 / / Sandra':

tråkigt att du kände att det inte gick bra :(
men hoppas det gick bättre än du trodde ändå

sv ; ja visst är han :D <3