/ Allmänt /

Recension

Nu kommer inlägget om vad jag tyckte om en hårmask/inpackning som jag provade igår! 
Det kommer från märket "montagne jeunesse" och finns att köpa på bland annat rusta. Nu till vad jag tyckte om produkten!
 
Den luktade väldigt mycket! Man kände doften så fort man öppnade förpackningen! Det är en lukt av lime och citrus så det luktar jätte fräscht!
 
Den är lätt att ta med sig om man ska iväg, på hotell, att ha i väskan, på resa osv. Den tar inte alls mycket plats!
 
Det var dock lite för lite kräm för mitt hår, men jag har ju vääldigt mycket hår! Både långt och tjockt, men för en med normalt hår skulle den säkert räcka!
 
 
Resultatet när håret hade torkat var väldigt chokande eftersom jag skulle behövt lite mer, men jag är väldigt nöjd! 
Mitt hår blev väldigt lent och framför allt mjuk! Det kändes som att jag hade haft hårolja i för att det var så mjukt och lent, det blev inte så glansigt så om man vill ha det får man lägga till någon spray. 
 
Jag skulle absolut vilja prova den här igen och jag kan rekommendera den om ni ska iväg och behöver något som tar lite plats! Av mig får produkten 4 av 5 poäng!
 
Detta är INTE ett samarbete!
 
#1 / / Sandra':

Den där har jag sätt och tänkt köpa, kanske ska testa o köpa den då :)
får köpa två stycken för jag har också tjockt hår så då lär inte 1 räcka :)

sv ; ja precis så det slipper komma utanför :)

Svar: Jaa tycker absolut att det är värt och dom är inte så dyra heller :)Jaa nackdelen med tjockt hår ;)
Emma

#2 / / MALIN:

Kul med recension! Denna har jag inte provat innan :) Kram

Svar: Taack :D kramis
Emma

#3 / / Sarah:

De va kul o läsa :)

Svar: Tack, vad kul att höra! :D
Emma

#4 / / Natalie Salazar:

Ååhh så söt :)
Mina små är lite fega för att just bada, dem går inte i frivilligt så man får bära in dem och hålla dem för dem får ju inte bli rädda heller :)
Hur gammal är er Vovve?

Svar: Nej vad gulliga! :DHon fyller 8 i sommar så en liten tant! :D
Emma

#5 / / Emma -Merakibeauty.se:

svar; ja den var super! det värsta jag vet är att känna att händerna blivit alldeles torra :/

Svar: Jaa usch, tycker inte heller om den känslan :/
Emma

#6 / / VERONICA - fashionblog:

Himla härligt inlägg tjejen! :) Kramar!

Svar: Åh tack snälla!! Kramis!
Emma

#7 / / N:

Bra tips!

Svar: Tack!! :D
Emma