/ Allmänt /

Plugg och vitlök

 
 
Hej på er! Klockan är ganska mycket just nu men tänkte göra en snabb uppdatering utav dagen! Jag har psykologiprov på onsdag så tänkte att det skulle vara bra att börja plugga nu. MEN jag var så himla trött och utmattad efter skolan idag så jag somnade hehe.. Pappa kom in i mitt rum och bara skratta åt mig, sen kom han tillbaka efter ett tag och jag hade somnat om.. Sjukt vad trött man blir efter skolan! 
 
Hur som helst fick jag lite plugg gjort iallafall! Planerna för morgon dagen är att jag ska plugga psykologi i ca 2 timmar, brukar räcka så och sen ha lite fritt! Ska ockå hämta mina skridskor hos mamma då vi ska åka de på idrotten på onsdag! 
 
Det är väldigt många som är förkylda just nu och tänkte bara tipsa lite snabbt om att äta vitlök!! Det är superbra för att hålla sig frisk och minska risken för att bli sjuk! 
#1 / / Sandra':

ja ja älskar jordgubbar doppat i choklad :D så gott.

va duktig du är med plugget inte alltid man orkar hålla sig vaken så förstår dig :) ja hoppas provet går bra iallafall

Svar: Jaa favoriten!! :D
Åh tack, ja vi får hoppas! Det är ganska lätta ämnen :D
Emma

#2 / / Natalie Salazar:

men absolut om du bor i sthlm så borde du verkligen åka dit :)
Nu har jag lagt upp allt smink som jag fick med mig hem in och kika :)

Svar: Jaa jag bor i Nyköping ca 10 mil söder om Stockholm så ganska nära ändå! Får ta en helg och shoppa loss där uppe :D
Går in o kikar nu :D
Emma

#3 / / Minna:

Psykologi är en av de mest intressanta kurser jag läst!! Tyckte verkligen om.det :)

Svar: Jaa jag håller med dig helt!! Det blir så mycket lättare också om man tycker ämnet är roligt :D
Emma

#4 / / Hanna:

hoppas du får en bra tisdag !:)

Svar: Tack snälla! Desamma vännen :D
Emma

#5 / / Sarah:

Hoppas provet går bra imorn :)

Svar: Åh tack snälla!! :D
Emma

#6 / / linah:

så gott!

Svar: JAA :D
Emma