/ Allmänt /

Pizzabullar

Idag gick skolan vääldigt fort! Det är så skönt på fredagar då vi bara har två lektioner och dessutom sovmorgon! Dagen började med matte lektion klockan 10.25 för att sen gå på lunch och ha engelska klockan 12.05 och avsluta dagen 13.35! Älskar fredagar ;) 
 
Idag har jag, mamma och Elin bestämmt att vi ska ha myskväll eftersom Elin aldrig vill hitta på något haha. Mamma frågade henne vad hon ville göra, elins svar var så här "Jag tycker om att titta på film och äta". Så nu bokade vi in att det skulle hända ikväll. Just nu går jag och Elin runt hemma och väntar på att mamma ska komma hem ifrån morfar. Juste, mamma bakade pizzabullar idag som jag och Elin fick äta! Dom var verkligen såå goda!!
 
 
 
#1 / / Vilma:

Åååh jag älskar pizzabullar

Svar: Jaa det är såå gott! :D
Emma

#2 / / Vilma:

Åååh jag älskar pizzabullar

#3 / / Vilma:

Åååh jag älskar pizzabullar

#4 / / Skogsraah:

Det är ju så gott!

Svar: Jaa verkligen! :D
Emma

#5 / / Sarah:

Va gott :)

Svar: Jaa :D
Emma

#6 / / Sandra':

åh lät och såg jätte gott ut :D

Svar: Jaa, man ju råkar äta väldigt många eftersom att det är så gott ;)
Emma

#7 / / N:

Åhh vad gott!

Svar: Jaa verkligen :D
Emma

#8 / / Karro och King :):

Oo gott ;)

Svar: Jaa super gott :D
Emma

#9 / / ISA:

näääe nu får jag sluta gå in på din blogg, blir ju så hungrig varje gång!! haha ;)

Svar: Hahahah precis så säger min pojkvän också xD
Emma

#10 / / ERCI:

Åh vad gott!!

Svar: Jaa super gott! :D
Emma

#11 / / MALIN:

Vad gott det ser ut :) Mums! Kram

Svar: Jaa väldigt gott var de :D Kramis <3
Emma

#12 / / sandra:

gott!

Svar: Jaa supergott :D
Emma

#13 / / Minna:

Åh pizzabullar är grymt gott!!!

Svar: Jaa det var det verkligen :D
Emma