/ Allmänt /

Mysdag

Hejsan hejsan på er! Hur har eran dag varit? Min har varit helt okej faktiskt, lite jobbigt med Måndagar men det är det ju alltid. Är det bara jag som tycker att det är svårt att komma igång på Måndagen efter en helg? Fast det är också väldigt skönt och få in rutiner igen. Hur som helst så gick skoldagen ganska fort! Vi fick sluta tidigare från svenskan som gjorde att vi fick ca 45 min hål och sen sluta ca 10 min tidigare från Italienskan. 
 
Efter skolan åkte jag hem och åt lite mellis innan Felle, Izza och Joanna kom för att fika lite av det som blev kvar från helgen. Vi satte oss i sängen, pratade lite, lyssnade på musik, åt glass med maräng och hade bara allmänt roligt. Sen åkte vi in till stan då jojjo skulle sola så vi höll henne sällskap. Påvägen hem passade jag på att gå in på cityhallen för att köpa lite frukt.
 
 
 
#1 / / MALIN:

Vad gott med glass och passionsfrukt! Två av mina favoriter! Kram

Svar: Jaa borde prova dom två tillsammans :D
Emma

#2 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som en härlig eftermiddag :)

Svar: Jaa super härlig var den :D
Emma

#3 / / N:

GOtt!!

Svar: Jaa super gott :D
Emma

#4 / / VERONICA - fashionblog:

Åh vad härligt!! :) Kramar fina duu!

Svar: jaa super mysigt :D Kramis<3
Emma

#5 / / Minna:

svar: Kan berätta att jag åt en hederlig traditionell semla häromdagen också, såklart man kan njuta av dem med ;)

Men jag tror ändå de jag gjorde vinner, om jag ska säga vilken som var godast! :D

Svar: Åh jag får prova att göra dom :D
Emma

#6 / / ISA:

måndagar är ju bästa dagen juuuu! Men extrafint med fika ;)

Svar: Hahah tycker du det? Jaa de är olika :)jaaa :D
Emma

#7 / / Sandra':

så gott med glass och maräng :) och tack snälla söta du <3

Svar: Jaa super gott :D
Emma

#8 / / Skogsraah:

GOtt :)

Svar: Jaaa :D
Emma

#9 / / Sarah:

Ja gillar inte heller måndagar :/

Svar: nee usch :/
Emma