/ Allmänt /

inställd lektion

Hej på er! Jag kom precos ut ur duschen och provade en ny hårmask även kallad inpackning ;) Jag har aldrig provat den förrut men haft den ganska länge så nu tog jag mif tiden att prova den. Det kommer en recension på den imorgon :)
 
Idag är det semeldagen! Har ni ätit någon semla? 
Mamma bakade igår så åt en igår och en idag och dom var suuper goda!! Hon blandade i mandelmassan i grädden så den blev söt och god! 
 
 
Fick precis ett mejl av min lärare angående våran sista lektion imorgon som skulle varit psykologi, men hon är fortfarande sjuk så den är inställd. Det betyder att jag kommer sluta runt 11 imorgon!! Hur sköönt!?
#1 / / sandra:

gott!

Svar: Jaa :)
Emma

#2 / / MALIN:

Skönt att sluta tidigt! Hoppas du får en bra onsdag :) Kram

Svar: Jaa, tack så mycket :D Kramis<3
Emma

#3 / / milina.blogg.se:

Jag är inte så förtjust i semla, så har inte ätit någon!

Svar: Hur kan man inte gilla semla! ;)
Emma

#4 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad skönt att sluta så tidigt :)

Svar: Jaa super skönt! Fick sluta 10.40 :D
Emma

#5 / / Emma -Merakibeauty.se:

svar; ja precis, det blir liksom en sista touch :)

Svar: Jaa precis! :D
Emma

#6 / / Natalie Salazar:

mumsigt jag åt mig en igår jag med :)

Svar: Jaa det känns som ett måste på semeldagen ;)
Emma

#7 / / Sandra':

Jag åt faktiskt inte någon :/ men brukar äta ganska ofta ändå haha, älskar semlor tycker det är så gott :) skönt att du får sluta tidigt <3

Svar: Hahah det gör jag också ;) Jaa de är så himla gott! Fick sluta 10.40!! :D
Emma

#8 / / VERONICA - fashionblog:

Åh så skönt!! Härligt. Hoppas din onsdag varit och blir underbar! :)

Svar: Jaa den var verkligen härlig! :D
Emma

#9 / / N:

Gott!!

Svar: Supergott! :D
Emma

#10 / / J E N N I F E R:

gott det ser ut med semla!

Svar: Jaa väldigt gott :D
Emma

#11 / / marlene:

åh vad skönt att sluta tidigt!

Svar: Jaa fick sluta 10.40 :D
Emma

#12 / / linah:

så gott!

Svar: Jaa verkligen!
Emma