/ Allmänt /

En låång och fullpackad dag!

idag har det varit full fart hela dagen!! Dagen började med Italienska provet som gick ganska bra, sen fortsatte dagen med vanliga lektioner som Samhäll och naturvetenskap. Sen var det dags för min muntliga svenska redovisning där jag pratade om skilsmässa och hur det är att vara skilsmässobarn, fick till och med Nora att börja gråta! Jag var verkligen suuper nervös innan och bara satt och skakade eftersom det var inför halva klassen och är inte alls van vid att prata framför så många människor! MEN det gick huur bra som helst!! Kunde inte gått bättre, är så stolt över mig själv nu :D 
 
Efter skolan gick jag och Alex från skolan in till stan då jag hade en tid hos optikern klockan 16.15 för en vanlig synundersökning när man ska börja övningsköra. Så vi gick runt lite på stan, jag köpte ett par pyjamas byxor ifrån BikBok för endas 49:-!?!
 
När jag var klar med synundersökning ringde pappa och bad mig köpa hem massa grejor från affären så fick gå in en snabbis på cityhallen. När jag kom hem åt vi lite mat och satte sen på en film och åt lite gott. Kände att det verkligen behövdes efter den här skolstressen!
 
Nu ska jag sova så det inte blir allt för sent! Godnatt på er! :*
 
 
 
#1 / / MALIN:

Vad gott det ser ut! Mums! Hoppas du får en härlig fredag imorgon :) Kram

Svar: Jaa riktigt gott var de! Åh tack så mycket, desamma :D
Emma

#2 / / VERONICA - fashionblog:

GUD så fina bilder! Fantastiskt! :) Kramar!

Svar: Åh tack snälla!! kramis!! :D
Emma

#3 / / ISA:

men hörrdu, hade ju velat höra ditt lilla speach ju, säkert såå bra :)

Svar: Åhh jaa det gick verkligen förvånansvärt bra! :D
Emma

#4 / / Natalie Salazar:

ååå såå gott det där såg ut :)

Svar: Jaa de var jättegott!
Emma