/ Allmänt / bilder /

Bildbomb!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det här var några av bilderna som jag tog när vi var ute på promenad i helgen, innan snön kom. Var superfint väder som ni kan se :D
 
#1 / / Mirre:

Ohh helt underbara bilder. Så vacker labbe =D

Jajjamän är en labbe, men det är flat i också =D, vi är hundvakt åt den ibland. Men vi hade en renrasig labbe innan, en brun labrador, tyvärr fick vi ta bort honom i april förra året, ( Så sorgligt, längtar sönder mig), men vi längtar tills vi skaffar nästa vovve =D

Svar: Åh tack snälla!! Ja hon är riktigt fin hon! :D
Jaha, det var därför jag var lite osäker :D Super fin var den!
Nej vad tråkigt!! :( Förstår att det blir en otrolig saknad, men precis som du säger bara att längta till nästa :D
Emma

#2 / / Mirre:

https://nouwcdn.com/10/1200000/1180000/1179648/pics/201621799515180_sbig.jpg?width=889

Där är han, mitt älskade hjärta

#3 / / Mirre:

https://nouwcdn.com/10/1200000/1180000/1179648/pics/201621799515180_sbig.jpg?width=889

Där är han mitt älskade hjärta

Svar: Åh vad söt!!!
Emma

#4 / / Natalie Salazar:

så fina bilder :)
sv: ja recensionen kommer så bara att hålla utkik :)

Svar: Åh tack!! :D
Jag håller koll ;)
Emma

#5 / / hanna:

det var otroligt gott :D
vilka härliga bilder ! :d

Svar: Jaa det blev några riktigt bra :D
Emma

#6 / / Sandra':

men så söta bilder :D
är det din hund? så galet söt!

Svar: Jaa de är familjens hund, en labrador. Åhh ja de är hon verkligen :D
Emma

#7 / / Sarah:

De e tråkigt att snön kom tbx :/ Men här e den typ borta igen :)

Svar: Jasså xD
Emma