/ Allmänt /

Behöver hjälp!

Hej på er! Som ni kanske ser har jag bytt design på bloggen och därmed tillkommer också lite problem.. Jag har försökt i flera timmar nu att ladda upp en header bild! Jag har nu temat "Tabula Rasa" där ingen header bild följer med så det är inte bara att byta bild utan ma måste lägga in alla koder rätt. Jag tror att jag har lyckas lägga in alla koder rätt men headern är osynlig, om jag går in på inspektera så ser jag att den ligger där men ingen bild syns :/ Om det är någon som vet hur man kan fixa det här så hör jättegärna av er, blir snart helt galen! 
 
Får se om jag byter tema igen, men det känns lite bortkastade poäng :/
 
 
#1 / / N:

Jobbigt med krångel!

Svar: Jaa och så har man sett fram emot det :(
Emma

#2 / / Sarah:

Tråkigt när de krånglar massa :/

Svar: Jaa verkligen :(
Emma

#3 / / Vano:

Jobbigt när det krånglar sådär. Har dock tyvärr ingen erfarenhet av din bloggportal men hoppas det ordnar sig. Du får ta och maila supporten.

Svar: Jaa det är så jobbigt :( Jaa jag får ta o göra de
Emma

#4 / / Sandra':

skulle hjälpt dig om ja kunde men kan tyvär inte :(<3
hoppas de löser sig!

Svar: jaa får hoppas på det :/ Men har märkt att det inte ser lika tomt ut när man lägger bilden först i inlägget :)
Emma

#5 / / Sandra':

Ne ja tycker det ser fint ut faktiskt :)
tycker inte det ser tomt ut, ja har ju heller ingen header bild men e nöjd ändå :)

Svar: Åh tack snälla! :DJaa precis de kan ju också vara väldigt fint och stilrent :D
Emma