/ Allmänt /

Är med i tidningen!!

 
 (Är medveten om att jag ser extremt seriös ut, men det är ett seriöst ämne ;))
 
Gissa vem som var med i tidningen idag... :D Jag och mina tre kompisar som jag sa igår skrev en insändare till våran lokala tidning om att vi är aldelles för många i vår klass! Vi är hela 32 stycken!! Vi är en bland klass med både esteter och medier, ni kan läsa mer HÄR i sn. Våran insändare har blivit väldigt populär och journalisterna ska tydligen ha blivit helt galna och vi har retat upp politikerna. Sjukt hur fyra 16 åringar kan ha så stor påverkan! Allt vi ville var att få kommunensuppmärksamhet! Just nu har har vår text 180 delningar via facebook och det bara fortsätter!! Superkul verkligen!! 
 
Många av våra vänner och släktingar har hört av sig och berömt oss över vår text och att vi gör något åt problemet!! 
 
Btw så gick psykologi provet sjuuukt bra!!! Är så stolt och nöjd över mig själv :D
#1 / / Mirre:

Men så bra gjort av er, det är verkligen superbra ämne, tycker heller inte man ska ha så stora klasser, de hinner ej med ella elever då, hinner ex inte se mobbingen som finns där i skymundan osv,

Su ser jättesöt ut =D

Svar: Jaa precis!!
Åh tack snälla! <3
Emma

#2 / / Mirre:

Ja visst var han fin, mit hjärta.

Ja så är det hos oss oxå fönster överallt, så man känner sig lite utttittad. Men efter ett tag glömmer man bort det =D

Svar: Jaa super fin!!!
Jaa precis, men i början är det lite stelt!
Emma

#3 / / Sandra':

så fin bild ju, och ska in och läsa artikeln. låter helt sjukt att ni är 32 st i klassen. bra att ni har tagit itu med detta tycker jag :)


Svar: Jaa det extremt många!!
Emma

#4 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

kul! Och håller med ang insändaren. Det är oftast överdrivet många nästan. Min bästa kompis pappa är med i parti i kommunen som kämpar mycket för just det och andra skolfrågor..

#5 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

de flesta som jobbar i skola håller med om de där men många andra fattar inte verkar det som. Min bästa väns pappa är lärare och min mamma har jobbat i både skola och förskola. De är ett större problem än vad folk tror, tyvärr.

Svar: Jaa, det funkar inte om det ska vara så stora klasser!
Emma

#6 / / Natalie Salazar:

haha kul!

ja men jag håller med man får ju lite ångest efteråt...
en fråga
vad skulle du göra om du fick vara kille för en dag?

Svar: jaa hahah!
Jag skulle nog stå upp o kissa och se hur man blir behandlad som kille.
Emma

#7 / / N:

Kul!

Svar: Jaa :D
Emma

#8 / / Hanna:

det tycker jag verkligen att du ska göra :d
jag är helt kär i den sortens smink!

Svar: Jaa jag förstår de :D
Emma

#9 / / Sarah:

Va roligt för er :)

Svar: Jaa jätte kul!!
Emma