/ Allmänt /

Ännu en till...

NÄÄEEE hörrni!! Vet ni vad? Jag skrev ju igår att vi hade hur mycket plugg som helst, idag fick vi en till uppgift som ska göras muntlig veckan innan lovet. Som det ser ut just nu har vi alltså 3 prov/redovisningar veckan innan lovet! Jag har en redovisning och ett prov på Torsdag! Jag ska ha prov på Italienskan där jag ska kunna beställa på ett fik, jag ska kunna räkna till ca 100 000 och kunna olika former av regelbundna och oregelbundna verb!! Jag har också en muntlig svenska redovisning där jag ska prata om relationer med hjälp av en power point och en text (som inte är klar ännu). Oh herregud hur ska detta gå..?
 
Jag pluggade en stund när jag kom hem men sen har jag inte gjort något mer, vilket är ganska konstigt eftersom jag har så mycket att göra! Jaja, det jag tänkte göra nu är att plugga lite italienska fraser och sen hoppa in i duschen lite snabbt :)
 
(Har fått jättefina kommentarer av er!! Blir så himla glad när jag läser dom och det ger mig ny energi!! Tack för att ni tar er tiden!)