/ Allmänt / Vardag /

Händelserik dag

Hej på er! Det här har varit en sån bra och dålig dag. Dagen började med att jojjo fick soppatorsk påväg till skolan, så jag fick skjutsa henne och försöka hinna till skolan på 7 min och vi hann precis i tid! Men idag var de ju tisdag vilket betyder att vi har alla lektioner förrutom 1 med Janne... Så jag och jojjo åkte och köpte energidricka till alla så dom skulle hålla sig vakna haha ;) vi alla var väldigt sociala i skolan så det var jättekul! Sen när jag skulle hem så regna det så både min och jojjos hjälm var dyngsura! Och jag var tvungen att åka hem till pappa o hämta mina gympaskor och extrahjälmen i regnet! Men de gjorde jag ca 1 timma efter jag kommit hem till mamma, var tvungen att värma mig lite imellan hehe :) 

Såå jaaa de har varit en både bra och dålig dag :) nu tänkte jag att jag skulle sova lite så godnatt på er! :)



Emmz
#1 / / johanna:

fin du är =)

Svar: Åh tack så mycket!! :D
Emma