/ Allmänt /

Borttappade nycklar...

Hej på er! Åh jag var så klantig imorse! Jag hade lite smått bråttom till skolan så när jag kom fram skyndade jag mig att låsa moppen. När jag hade gått ca 4 meter så kom jag på att jag inte vet vart jag la mina nycklar, så jag kollade i jack fickan och gick tillbaka till moppen men hittade dom inte. Sen kollade jag igenom hela väskan men hittade fortfarande dom inte. Så tillslut drog ja slutsatsen att jag hade råkat låsa in dom i moppen.. Vilket jag hade gjort.. Så pappa fick komma med extra nyckel så jag kunde få tag på mina nycklar haha. Jaja det var lite smått kul :) 
 
Men idag slutade jag 15.00 så åkte hem då och åt lite mellis. Sen gick jag och Wilma ut en liten stund på baksidan så passade på att fota lite då :)
 
 
 
 
 
#1 / / Linda:

Vilken fin hund

Svar: Tack så mycket! Ja hon är väldigt fin! :D
Emma