/ Allmänt / Vardag /

Vampire diaries Vine

Kolla hit alla vampire diaries fan! Här kommer det ett spamm med vines av vampire diaries moments. Guud vad jag saknar serien, någon som vet när den börjar igen?? Skriv gärna en kommentar om du vet.
Är du en Stelena Eller Delena? Jag är helt klart en Delena!
 
Jag har revinat alla dessa så om du vill följa mig heter jag EmmaOhyeah
(Man måste sätta på ljudet för att höra musiken)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Emmz / Vampire Diaries
#1 / / M O A:

SV: Jag tyckte persika, gillade den mer eftersom den har kolsyra! Annars är det lite som saft bara :)

Svar: Okej, ja det är godast när de är kolsyra :D
Emma

#2 / / Matilda Olsson:

Svar: Hej, nej jag har ingen egen häst utan Sally är en ridskolehäst :)

Svar: Jahaa bor du i Oxelösund? För där finns det en ridskola som heter Stjärnholm som har en ridskolehäst som heter Sally!
Emma

#3 / / Matilda Olsson:

Ja, det är hon jag syftar på, rider dock inte som ridskole elev längre. Jag bor dock i Nyköping.

Svar: Jahaa vad kul!! :)
Emma

#4 / / GirlTyping:

Jag är också helt klart Delena <333

Svar: Jaa det måste duu! :D
Emma

#5 / / Emily:

Ååh jag kom helt ifrån serien förra året.. Måste komma in igen eftersom den är ju så bra :)