/ Allmänt /

Skolarbete

Äntligen är jag hemma! Gud vilken lång dag det har varit idag! Jag har haft ganska många lektioner även fast det inte känns så, kan ju bero på att på svenska lektionen satt vi i bibblan och inget klassrum. Jag Jojjo och Kasia blev klara med våran presentation i italienskan som vi ska ha på Måndag nästa vecka så det är jätteskönt att ha det klart. På Torsdag ska boken som jag skrivit om vara utläst, jag har ca halva boken kvar men tycker den är såbra så det kommer gå väldigt fort ;)
 
Nu tänkte jag göra lite inlägg och sen läsa lite, kanske titta på en film :)
 
Detta var min middag igår, stekt kyckling, pommes, bearnaiesås, rivna morötter och vitlöksbröd. Det var sjuukt gott! 
#1 / / Elin:

Åhh maten ser god ut;)

Svar: Ja de var det verkligen!
Emma

#2 / / elin:

Sv: Det tycker jag verkligen du ska göra! Han kommer älska den speciellt om den kommer får dig!! Och mums så gott det där såg ut! :)

Svar: Åh tack så mycket för svar! :D
Emma

#3 / / a n n i k a:

Gott!

Svar: Ja väldigt! Och bra med protein i kyckling också😄
Emma