/ Allmänt /

Plugg innan prov

Hejsan! Dagen i skolan gick precis som igår väldigt snabbt! Vet inte om det beror på att jag har roligt eller om jag har ämnen som jag tycker om eller om det kan vara något annat, sjukt skönt iallafall. Vi har filmat klart allting till Nyheten nu så vi började klippa idag, först var det jättesvårt och vi fattade inte hur man gjorde haha men efter ett tag när vi fick in det gick de bra! 
 
Efter skolan gick jag och Elin till stan och köpte en läpp-penna till mig som jag har velat ha, sen kom pappa och hämtade oss. När vi kom hem så började vi städa direkt eftersom pappas nya tjej skulle komma på middag, sen satte jag mig och pluggade direkt. Jag fortsatte läsa boken "innan jag dör" och pluggade på italienska glosorna och lite so. Jag har blandade känslor för so:n.. Jag kan alla mina anteckningar men jag är orolig att jag inte kommer förstå frågorna på provet och att dom kommer vara så komplicerade och invecklande. Vet inte hur jag ska förbreda mig inför de men vi får hoppas att det går bra! 
 
Gjorde min lilla myshörna i sängen och tände ett ljus när jag satt och pluggade, jättemysigt :)