/ Allmänt /

Innan jag dör

Hej på er! Idag gick skoldagen hyfsat fort faktiskt, jätteskönt! Jag hade bara tre lektioner, No, engelska och matte :) Har ju matteprov på Fredag så får hoppas det går bra, matte är ju inte direkt min starka sida :/
 
Men men, när vi kom hem så gjorde pappa chili con carne vilket jag ääälskar :D Sen satte vi på en film som heter ZuperZebran (familje film typ) haha den va jättebra, rekomenderar den starkt! Sen satte ja mig i sängen, tände ett doftljus i lukt vanilj och läste lite i min bok jag har i svenskan. Jag läser "innan jag dör" skriven av Jenny Downham, jag har läst lite mer än 50 Sidor och tycker den är grymt bra! Den handlar om en tjej som har leukemi och vet att hon ska dö så det handlar lite om vad hon vill uppleva innan hon dör. Ni kan läsa mer på bilderna :)
 
 
 
 
Har precis pluggat lite till So provet som jag har på Torsdag också, det handlar om ideologier och politik. Nu sitter jag i soffan med Elin och kollar på step up, förvånade? hahahha ;)