/ Allmänt /

Ett prov avklarat

Idag hade jag ju somsagt So prov och som jag skrev igår var jag lite nervös om jag skulle kunna förstå frågorna, men det gick ganska bra! Var orolig att jag skulle få "F" ett tag men nu vet jag at jag iaf blev godkänd. Det spelar inte så mycket roll vilket betyg jag får i So för att det inte är min starka sida men jag ska ha Minst "E" iallafall och försöka sikta uppåt. 
 
Men men, när det ena provet är klart så kommer nästa imorgon, det är nämligen matte som står på tur! Matte har jag helt okej med, ibland svårt och ibland väldigt lätt! Här är det ganska lätt när jag vet hur jag ska göra o räkna annars kan de vara svårt om jag inte vet vilket räknesätt jag ska använda mig av. Får hoppas att det också går bra :D 
 
Annars har jag inte gjort så jättemycket idag. Vi åt Pizza till middag, jag tog en Kebabpizza, Pappa och filip tog en med banan, annanas och lite kebab tror jag att det var och Elin tog en kebabtallrik. Glömde tyvärr bort att fota, var så hungrig hahaha. 
Nej nu ska jag plugga till matteprovet :)