/ Allmänt /

En så kallad sovmorgon...

Jag berättade ju för er igår kväll att jag hade sovmorgon imorse men det blev inte speciellt mycket sovmorgon då Wilma (hunden) sprang runt i hela huset och behövde gå ut o kissa klockan 05.50... Så då fick ja ta mig upp ur sängen o släppa ut henne och försökte sen somna om. Det gick inte heller speciellt bra för då råkade jag väcka Charlie (katten) och han blev genast jättepigg och ville busa.. Somnade äntligen om vid 07.30 och sov till 8.00.. Men så kan de bli ibland, skönt att det var så kort dag i skolan idag iaf :)
 
Så sköna fredagar, börjar 10.25 med matte i en timma, sen har vi lunch i 40 min och sen engelska till 13.35 sen slutar vi :) Vi hade knappt något att göra på engelskan då vi redan var klara, så vi satt mest och pratade.
 
Mamma kom och hämtade mig efter skolan och då tog vi en tripp till stan eftersom det är Black Friday med massa rea :D Hittade lite saker som jag önskar mig i julklapp men köpte inget. 
Vi kom hem för kanske 1 timma sen och då åt jag och filip lite frukt :)
 
Idag blir det nog bara en hemmakväll med film mys och godis :) Vad ska ni göra i helgen?
 
 
#1 / / Embla Sofia - Blivande mamma:

Åh vad gott med frukt! Bästa fredagsmys-snackset!

#2 / / MATILDA:

ÅH så gott med frukt! :D