/ Allmänt /

Drömmer mig bort

Idag har det varit en helt okej dag, lektionerna gick bra förrutom på No:n som var första passet och så sjukt tråkigt. Janne pratade om allt och ingeting så på allt han sa lyssnade jag kanske 25 % totalt. Det var som att jag kunde kolla honom in i ögonen som att jag lyssnade men igentligen var jag i en helt annan värld. En värld dit jag drömma mig bort när jag inte orkar lyssna. Men men, efter skolan så fick jag och jojjo ett väldigt stort sug utav donken så jaa.. Vi åkte dit och käkade.
 
 
 
När jag kom hem så kom Oliva (pappas nya tjej) ca 5 min efter mig och dom andra satte sig o käka och jag höll dom sällskap. Sen gick jag in på mitt rum, tände mitt vaniljdoftande ljus och gjorde upp min myshörna med kuddar och täcken och började läsa min svenska bok och bytte sen till idrottsboken. Så oklart vilka sidor vi skulle läsa i idrottsboken så får hoppas att jag läste rätt hehe. Nu sitter jag och kollar på paradise hotel och tänkte läsa lite innan jag går och lägger mig :D
#1 / / Josefinfin:

Blev så sugen på pommes nu!

Svar: Jaa haha man blir helt plötsligt väldigt lätt sugen på något när man ser det på bild xD
Emma