/ Allmänt /

Bästa helgen

Hej på er! Det här har varit den bästa helgen på länge! I fredags gick jag och Älskling på Hungergames filmen, den var huur bra som helst! Vi köpte en stor popcorn o delade på men det var lite mer än halva kvar när filmen var slut hahaha. Filmen var iallafall hur bra som helst och jag satt och hoppade till hela tiden, Alex sa att jag till och med skrek en gång då jag blev som räddast. Sem blev vi hämtade av pappa och åkte hem till mig.
 



 
Igår kom Simon och Sandra hit och vi gjorde hemmagjord pizza tillsammans och tittade på Grown ups 1 och lite av Max. Vi cyklade till tempo och köpte lite chips, dip och läsk också så vi hade det jättemysigt!! 
(Har tyvärr inga bilder från lördagen)
 
 
Idag låg jag och Älskling kvar i sängen ganska länge, till kanske 12 innan pappa ropade att de var frukost. Sen åkte han hem vid 14 o då gick jag ut med wilma. Passade på att fota lite i det kalla vädret. Har massor med bilder som ska upp så förbered er på en bildbomb ;)