/ Allmänt /

Vann give away

Hejsan på er! För någon vecka sen var jag med i en give away, som vanligt trodde jag att jag inte hade någon chans att vinna MEN härromdagen fick jag reda på att jag vunnit!! Det jag vann var ett gerard cosmetics liquid lipstick!!! Hur kul som helst!! Tävlingen var på Beatrice Nymans blogg (in och titta, sjukt bra blogg!). Jag trodde verkligen inte att jag skulle vinna, men hoppet fanns!! 
 
Färgen heter Immortal och är en väldigt röd och fin färg, Varning för bild bomb nedan!!
 
 
 
(Mobil bilder)
#1 / / ISA:

men grattis! fan vad roligt att vinna :D

Svar: Jaa det verkligen!! :D Tack så mycket! :D
Emma

#2 / / Beatrice:

Åh vad skönt att den kom fram! Den var jättefin på dig, jag hoppas du gillar den lika mycket som jag gör :D Kram

Svar: Åh det gör jag verkligen!! Tusen tack igen!!! Kram!❤️
Emma