/ Allmänt /

Tråkiga lärare - prov

Hej på er!! Jag kom precis hem från skolan, har varken hunnit äta eller gjort något annat. Idag var det sen dag, slutade 16.00 som är en ganska normal tid för många studenter, men för oss är det den senaste dagen vi har och desutom slutar vi bara så sent varannan Tisdag. Så vi har väldigt bra tider!
 
MEN jag avnskyr Tisdagar just för att vi endast har ett roligt pass och det är Engelska, sen har vi bara No, Matte och Labb, alltså tre pass med våran tråkiga lärare som pratar som att han har all tid i världen och hur mycket som helst att prata om. Han brukar prata om ALLT annat än just det vi SKA prata om, sen kommer han in på massa andra ämnen och men märker inte när han byter samtalsämne heller eftersom han pratar i samma ton och takt hela tiden.. Så irriterande! 
 
Ja ja, idag ska jag iallfall plugga eftersom jag har Psykologi prov imorgon på beteendeperspektiv, sen tänkte mamma att vi skulle sätta upp granen eftersom vi åker till pappa på Fredag. Kommer komma upp bilder när vi är klara med granen :) Nej nu ska jag som sagt plugga och slänga i mig något att äta :) 
 
 
 
 
#1 / / Lov:

SV: Ja det är han! Jätte söt :D

Svar: Vilken ras är han? :D
Emma

#2 / / Lovisa:

Svenskt halvblod :) kommer ett introduktions inlägg på lördag kväll om honom kicka gärna in då och läs mera om honom! :)

Svar: Jaa det ska jag absolut göra :D
Emma