/ Allmänt /

Stress, problem, PH

Herregud vilken stress och vad mycket krångel det har varit idag!! Vi hade ju som sagt en media uppgift som skulle lämnas in idag (en video) när jag var klar med videon och skulle ladda upp den så påbörjades det och sen gick jag iväg i 45 min. När jag kom tbx så hade datorns skärmsläckare gått igång så videon hade slutat ladda upp och väntetiden var 3 timmar..
 
Sen fick vi reda på att lektionen efter lunch (media är innan lunch) var inställd så efter median så gick vi några stycken till choys garden coh åt. Det var super mysigt!! Efter det gick jag och Jojjo på stan och Alex gick med Simon.
 
När jag och Alex kom hem så fortsatte vi ladda upp filmerna och när det äntligen var klart så fick jag inte med hela filmen.. Allt jag hade gjort i after effects var borta.. Så det var bara att ladda upp videon på nytt (tog 2 timmar) sen var det samma problem då. Så då fick jag spara om allting jag hade gjort i after effects och ladda upp åter IGEN!! Men denna gången FUNKADE DET!! Blev så glad att jag nästan börja gråta hahaha! Så jaaa nu är den äntligen inlämnad!
 
Detta blev middagen som pappa köpte :)
 
 
 
Jag och Elin såg precis finalen av Ph, har ni sett den? Tyckte ni att det blev bra i slutet?