/ Allmänt /

Helgen, Twilight, kameran

Hej på er! Helgen har varit så himla skön och avslappnande och det känns som att jag haft ganska mycket tid och den inte bara har sprungit iväg! Jag och Alex har tittat på tre av Twilight filmerna, dom är sååå bra och jag kan aldrig se dom för många gånger! Alex verkade också gilla dom den här gången ;) 
 
Igår var vi ute och tog en promenad med Wilma så jag passade på att ta med mig kameran och ta lite bilder, blev inte så jätte många som blev bra men några stycken iallafall. Jag skulle verkligen behöva en ny kamera, den här krångar så himla mycket med fokusen och det är super svårt att få till bilderna bra, den är bra på att ta närbilder med blixt men annars suger den.. Jaja får väl spara ihop mina pengar :)
 
 
 
 
 
 
 
Får räcka med bilder för nu ;)
#1 / / Emma Grann Fotografi:

Så vackert ljus! :)

Svar: Jaa visst var de! Lyckades få till bilden riktigt bra där! :D
Emma

#2 / / sandra:

fina bilder!

Svar: Åh tack så mycket!! :D
Emma