/ Allmänt /

helg sammanfattning

Hejsan på er! Vet ni vad jag har märkt? Under helgerna har jag nästan ingen tid till att blogga alls. Det är ju ändå då man ska passa på att njuta, inte göra något, bara ta det lugnt och inte känna någon stress. Så jag har varit jättedålig på att blogga under helgerna men det är det som är så skönt när måndagen kommer igen! Då är det arbete som gäller igen och rutiner! Känns skönt att ha det så :D Jobb under veckan Måndag-Fredag och vila Lördag-Söndag. 
 
Så jag tänkte bara uppdatera er lite snabbt om helgen. 
Jag har varit med Alex heela helgen, vi har haft det super mysigt och tittat på både Fast and furious och one tree hill :) Elin gjorde en varsin "milkshake frappino" åt oss, det skulle vara en frappino från början men blev jättekonstig så vi hällde i massa glass :)
 
 
#1 / / Emma -merakibeauty.se:

åh så gott det ser ut :)

Svar: Det var det verkligen :D
Emma