/ Allmänt /

Brandlarm i skolan

Hejsan på er! Idag mitt under engelska lektionen där vi kollade på film så gick brandlarmet igång! Herregud vad det tjöt och slutade aldrig så vi fick gå ut och stå utan jackor i säkert 10 min i 3 grader. Man var ju inte lite frusen när man kom in igen. Känner att jag har ganska ont i halsen nu, kommer säkert dra på mig en förkylning. Men men det var ju ingen brand iallafall.
 
Jag blev nyss (klar?) med min julsaga som vi spelade in och redigerade. Eller jag tror jag är klar i stort sett, bara lite små saker kvar som jag kan fixa på lektionen imorgon. Jag blev vääldigt nöjd faktiskt! :D Ska bli kul o visa upp den för läraren sen :)
 
Middagen idag blev vofflor med glass och hallonsylt! Vofflor är verkligen underskattat, det var jättegott!!
 
 
 
 
 
#1 / / ♫♪ sandra:

gott :)

Svar: Jaa :D
Emma