/ Allmänt /

Bästa läraren

Godmorgon på er! Igår gick det jättebra i skolan, jag berättade ju att vi skulle hjälpa några 9:or. Sen gav våran lärare mig, kasia, nora och jojjo 100kr som vi fick köpa vad vi ville för i cafeet, så himla gulligt! Så vi köpte en varsin brownie och gav han resten av pengarna tillbaka :) 
När jag kom hem så åt vi middag och det blev kycklingspett, grillchips, majs och sweet chilisås, sååå himla gott :)
Sen satte vi på en film som vi kollade på och senare på kvällen kom Alex hit :) 
 
Nu ska vi åka in till stan och köpa lite julskinka och julpynt :)
 
 
 
#1 / / Beatrice Nyman:

Hej Emma,

Jag hoppas allt är bra med dig!

Ville bara meddela dig att du vann i tävlingen som jag hade på min blogg! Jag kommer maila dig angående adressuppgifter så jag kan skicka priset till dig. Jag önskar dig en god fortsättning och en riktigt God Jul! Kram

Svar: Hejsan åhh gud så kul!! jag kollar mailen nu :D
Emma