/ Allmänt / Träning / Vardag /

Träningsmotivation & Fyspass

Hej på er mina trogna läsare! Har inte varit någon uppdatering nu dom senaste Veckorna men tänkte försöka att uppdatera så mycket som möjligt nu! Idag har jag inte några planer, kanske blir en sväng till gymmet nu eftersom jojjo har hjälpt mig få min träningsmotivation tillbaka :D Är verkligen sjukt glad över det! Förresten så ska vi på ett riktigt fyspass på måndag som Jojjos pappa har fixat på en träningsklubb så det ska bli sjukt kul men också VÄLDIGT Jobbigt!! hahah jag kommer vara helt slut i en vecka efter det passet! XD Men men det kommer ju att ge väldigt mycket, mer än vanlig träning :) nu ska jag kolla på lite serie och bara ta det lugnt, hörs senare! :*



 
Emmz / Träning
#1 / / Liene Svärd:

Träna är skönt. Vill snart börja göra det jag med!

Svar: ja det är verkligen jätte skönt! :D Det tycker ja du ska göra :D
Emma