/ Allmänt / Hälsa / Vardag /

donken sallad<3

Dag 6 i mitt nyttiga liv utan sötsaker/snabbmat osv. Nu har det snart gått 6 dagar sen jag påbörjade det här med att inte äta onyttigt och jag är SÅ nöjd över mig själv.
 
Som idag till exempel skulle vi åka till mcdonalds och äta. Först sa jag bara rakt ut "jag ska ha en sallad" och sen började jag tveka lite men nej jag får inte ge upp det här nu! Så då beställde deras kyckling sallad med pasta och pesto, den var huur god som helst!! Och så var det ju mozarella bitar i (Jag älskar mozarella)!! Så det var helt klart så värt att inte få äta min favorit kycklingburgare! :D
 
(Kom mer sallad under pastan)

Donken / Emmz / Vardag
#1 / / Sussie:

Om jag äter på Donken blir det antingen sallad eller kycklingburgare, tycker inte alls om deras hamburgare och strips :/

Svar: Ja precis jag tycker inte heller om deras hamburgare! Isånnafall endast cheeseburgare men pommes tycker ja om :D men det är ju bra att du inte tycker om pommes eftersom de är så onyttigt! :D
Emma